eye bag di sebabkan sengatan tebuan~ | Siti Kektus

Cerita MizzTina

Wednesday, 12 October 2011

eye bag di sebabkan sengatan tebuan~

assalamualaikum. ;)

fakta tentang eyebag yang auta :

terjadi di sebabkan bengkak yang keterlampauan ekoran di sengat si tebuan yang durjana di kepala. hasil sengatan sang tebuan menyebabkan si mangsa hampir mengalami demam dan meninggalkan kesan berwarna hitam di bawah mata.

hasil kajian siti kektus sewaktu berumur 7 tahun.


sekian.


p/s : sampai sekarang tak hilang2 eyebag ni walaupun dah cuba banyak cara. =_=.


*** eye bag dengan tebuan tu tak de kaitan pon. itu ideologi aku masa kecik2 saja. :p

16 comments:

  1. Ye ke siti kek..bro kena sengat atas ubun 2 kepala mcm mana pulak??

    ReplyDelete
  2. alalala, ye ke sebab dsengat tebuan?

    ReplyDelete
  3. errkk.. sakitnya kena tebuan..
    pernah kena sekali kat betis..
    err.. sakit sangat.huhuhu

    ReplyDelete
  4. sebab digigit tebuan???
    yeke??


    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  5. Aku pun ade beb tp x ktara. Hanie aja aku ltk timun bwh mata..bkesan gak. Tp bab rajin nak hiris tu susah skit hahaha

    ReplyDelete
  6. ek macm tu ke... nice info

    ReplyDelete
  7. kecik2 da kena sengat..kesiann..hehe

    ReplyDelete
  8. ca pon ada eye back..da mcam panda.. :( *tp bkn kerana tebuan la.hik3*

    siti, sy ada tag awk dlm ni..

    http://cikduyung.blogspot.com/2011/10/contest-daniel-adie-sispa.html

    ReplyDelete
  9. emm cmne nak hilangkan aku pn xtau.. tp yg aku tau eyebag ni sbb xckup tdo.. so ko tido la secukupnya.. hee :)

    ReplyDelete
  10. xyah nk propa sgt slhkn tebuan tu ye..

    ReplyDelete
  11. eeuuwww..sakit lah kalo kene gigit tebuann..tak dapat ku byg kan..

    ReplyDelete
  12. ade ke patut salahkan tebuan ko dpt eyebag. gi la tepek timum bnyk bnyk. da ko gi tepek kektus hari hari buat ape.

    hihii.

    ReplyDelete
  13. aku eyebag ni mslh ketrunan kot..sbb x nak ilang2 juga..hahaha

    ReplyDelete
  14. mencik eye bagggggg .. huduh jadik ..

    ReplyDelete