apa ini? ish2~ | Siti Kektus

Cerita MizzTina

Friday, 14 October 2011

apa ini? ish2~

assalamualaikum. ;)


di tegah melakukan sebarang perlakuan kurang sopan.


tindakan tegas akan di ambil terhadap pelaku yang di dapati bersalah.

 bukan aku. hehehe :p


sekian.


p/s : currently at Sungai petani. semalam naik bas sampai teluk intan saja lah. esok jalan2 penang naik kereta. hehehe babai korang! ;p

19 comments:

  1. Kenapa tu? Takutt... Take care n slamat jenjln...

    ReplyDelete
  2. Apa yg blaku dlm gambo tu..cecube bg trang skit. Sdap mata nengok hahaha ala ngaku je dlm pix tu ko hahaha lagi, weh hanie pun nak p penang nanti, dating ngan asben

    ReplyDelete
  3. melancong sambil bljr ke siti?

    ReplyDelete
  4. owhhhh..tutttt dlm bas eh?? hahaha..


    apsal xpnh jmpa dlm bas dr BP@KL??

    ReplyDelete
  5. wehh warning ape tu ? xleh nk bca kecik sgt..


    btw enjoy ur holiday !! sonok jejalan tu ingt la aku sma ekk.. makan pasembur ngn lupa aku ! hee :)

    ReplyDelete
  6. wah seram..salam ziarah syuqran follow blog eja..follow balik..apa pendapat awak tentang entry ni??

    http://menulisdenganhati.blogspot.com/2011/10/sms-seram-ni-dari-agen-syaitan.html

    ReplyDelete
  7. gambar ape tu.. cam xclear je... pada pemahaman aku tu gambar couple ngah main korek2 ek :)

    ReplyDelete
  8. so , sila jgn buat pelakuan yg kurang sopan.. hehe

    ReplyDelete
  9. Err,


    jom lepak dekat SP plaza ?



    AHHAHAHAHAh

    ReplyDelete
  10. ish apa tu?xnmpak pulak..blurr..hehe

    ReplyDelete
  11. mende yg ditegah? tindakan apa?

    Moga selamat semuanya..^^,

    ReplyDelete
  12. maksudnya? blurr gak ni mcm si jue hehe

    ReplyDelete
  13. anif hari selasa g penang ,hehe

    babai gak :P

    ReplyDelete
  14. Klau pesanan ni ade kt mne2 kn bgos :)

    ReplyDelete
  15. wahahaha berjalan senyap senyap nih..FM satuuuu ;p

    ReplyDelete
  16. sape pelaku nye toh..ishhh..

    ReplyDelete
  17. hayoooooo
    jln2 sungguh budak ni

    ReplyDelete