Buku-buku baucer buku 1 Malaysia | Siti Kektus

Cerita MizzTina

Sunday 31 March 2013

Buku-buku baucer buku 1 Malaysia

assalamualaikum. ;)



buku-buku baucer buku 1 Malaysia.
weeeee. ;)



bersyukur masih bergelar pelajar ni. dapat free-free baucer buku 1 Malaysia ni. pada yang bukan pelajar pon, masih beruntung jugak kan. dapar BR1M RM250. adil lah tu kan ? hihii maka, dengan itu dapat jugalah aku membeli buku-buku yang diidamkan. antaranya 'aku terima nikahnya', 'rich dad poor dad', 'satu janji', 'tombiruo terakhir', dan 'lawak kampus'. kalau nak tunggu duit sendiri keluar, hmmmm tak tahulah bila boleh beli. sobs. 



buku yang diidamkan ! hihihiii
*jangan sampai senget kepala pulak. :)*


buku 'aku terima nikahnya' yang ni versi kompilasi. buku yang asal ada tiga buah. dah jumpa yang kompilasi ni, lagi bagus. jimat pon jimat. best tau buku ni. dulu pernah baca member punya. lepas dah baca teringin nak ada sendiri buku ni. 


awak-awak yang ada baucer buku tuu, beli buku apa ? ada yang jual ke untuk dapatkan cash? dengar-dengar cerita boleh dijual tapi tak kan dapatlah full RM250. hehehee


# pheewwww~~
rasa macam dah lama tak jengah awak-awak semua. bila laptop kesayangan rosak--begilah jadinya. nak tengok running man pon tak boleh, apatah lagi nak blogwalking. sobsss.


thanks for reading. ^^

3 comments:

  1. kite dapat BR1M rm250 tuuu. hihi. sekejap je abessss. sekejap je hangus beli baju, tudung, mekap. haha

    ReplyDelete
  2. rich dad poor dad, aku ada versi melayu. hihihi

    ReplyDelete
  3. untung la dpt beli buku byk²..



    akak pun teringin nk buku tu..

    ReplyDelete