Officially Graduated !! | Siti Kektus

Cerita MizzTina

Monday, 2 December 2013

Officially Graduated !!

assalamualaikum. ;)


alhamdulillah. I'm officially graduated Universiti Teknologi Malaysia. :)



Bachelor of Accountancy holder. ;)


walaupun dah sebulan berlalu majlis konvonya, rasanya tak basi lagi lah cerita ni kan. kehkeh. alaa, baru ada masa nak berkongsi kegembiraan ni. sebelum ni kan ai semacam busy menguruskan kehidupan gituu. cehhhh~


hari jubah aku berlangsung pada hari Isnin bersamaan 28 October 2013. alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar. mak abah pon datang. i'm so happy !!! tapi, yang sedihnya, komfem lepas ni teringat-ingat kenangan selama 4 tahun bersama kengkawan kepala gila. -_-


# semoga dipermudahkan dalam melayari alam pekerjaan. :)

thanks for reading. ^^

8 comments:

  1. tahniah..

    p/s: syampoo tu beli kat petshop je awak..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum adik..
    tahniah dik..langkah seterusnya apa slps ni...?
    Semoga terus berjaya dn terus berjaya..ok.

    ReplyDelete
  3. happy graduated weh !! tahniah ! omedetou ! :D

    aku jugak yang tak grad lg. another 3 months to go ! xsabaq weh hahaha

    ReplyDelete
  4. mana gmbr bersama yg terchentaaaa

    ReplyDelete
  5. oooo kedapatan sudaa..budak ex- UTM rupenye c siti kektus ni...

    well,congratulations............

    ReplyDelete