tatoo mata. gila ke apa? | Siti Kektus

Cerita MizzTina

Thursday, 15 December 2011

tatoo mata. gila ke apa?

assalamualaikum. ;)


tatoo. sebut je namanya, mesti semua dapat bayangkan lukisan2 yang ditoreh pada badan manusia.


tapi, yang membuatkan aku terkejut, ada jugak manusia yang nak bereksperimentasi dengan biji mata dorang sendiri. festime aku dengar orang buat tatoo kat mata. aku macam rasa orang tu g-i-l-a. tak ke buta kalau mata di buat macam tu. aish.


daripada apa yang aku baca dalam satu majalah member aku ni ( aku terlupa pulak tajuk dia ), tatoo mata ni besar risikonya. kalaulah masa suntikan tu terdapat jangkitan kuman atau berlaku pendarahan dalam mata, mesti korang boleh terbayang apa yang akan berlaku kan? silap hari bulan, mata boleh buta woo.


mungkin orang-orang yang buat tatoo mata ni rasa awesome gila . tapi pada aku, dorang ni g-i-l-a. tak awesome langsung. =_=


apa dah tak sayang mata sendiri ke. kalau tak sayang sangat, bagi je lah kat orang yang lebih memerlukan. ye dak? kalau nak bergaya sekalipon, banyak je cara lain. contact lens kan ada. guna je lah alternatif yang kurang berisiko.



tak ada masalah, cari masalah. kang dah buta tak nampak dunia, barulah nak menyesal tak sudah. aish.


tapi ingat, orang Islam di larang tau membuat tatoo ni. jangan ada pulak yang nak mencuba.


sekian.


thanks for reading. ^^

33 comments:

  1. manusia ekstrim mmg suka buat kerja GILA!

    ReplyDelete
  2. macam-macam benda mengarut dan memudaratkan yang orang kafir nak terokai...hmmm...benda yang baik taknak cari..

    ReplyDelete
  3. isk..menakutkan la..omputeh ni macam2..tapi tak lama lagi org melayu pun ikut la..nauzubillah...

    ReplyDelete
  4. haiz...........cubalah bersyukur..huhu

    ReplyDelete
  5. macam-macam la orang putih nih.dah tak keje gamaknya ..

    ReplyDelete
  6. bukan takat gila malah bodoh jugak~

    ReplyDelete
  7. dik, akak xbc hbs pun entry ni.. ngeri kot!!!

    ReplyDelete
  8. pergh gila!!dah buta br tau!!aku seyes takut!!

    ReplyDelete
  9. nak cantik konon tapi sebenarnya ia boleh membawa penyakit

    ReplyDelete
  10. ini bukan gila, tapi bangang

    ReplyDelete
  11. ini bukan gila, tapi bangang

    ReplyDelete
  12. hish gile ke ape? kit etgk gambar pun dah ngeri ...huhuhu barat makin sesat :p

    ReplyDelete
  13. tgn2 manusia hanye pandai merosakkan saje kan siti kektus..

    ReplyDelete
  14. ngeri tgk..ni mcm mengubah ciptaan Allah ni,da elok2 dlm tu putih tukar jd berkaler...

    ReplyDelete
  15. eee..tak nak cuba,bukan cantik pun sakit adalah..

    ReplyDelete
  16. Apa la motif diaorg wat camni? Menakutkan....

    ReplyDelete
  17. memang gila.. nak bergaya pun agak2 la sampai sanggup amik risiko mcm tu skali.. gila + bodoh gini lah jadiknye.. adoiii carik penyakit semua nih

    psttt.. betul kan yg aku approve pg td tu ko? kang tersilap approve org lain lak.. hahaha :p

    ReplyDelete
  18. menakutkan. gila lahhh

    suka design ni,.wiii..jeles2 sebab takde masa nak tukar design T_T

    ReplyDelete
  19. wat benda xberfaedah.. islam mengharamkan wat tatoo ni kn

    ReplyDelete
  20. ciptaan allah da ok!

    kapir laknat ni mmg x bersyukur

    ReplyDelete
  21. ishh menakutkan aje siti kek ni hushh

    header tak ada blog ni???

    ReplyDelete
  22. hui tak sakit ke?

    dasyat btol la diorang ni...

    ReplyDelete
  23. erk...mmg ekstrem...seriau bila tengok gambar yang melibatkan mata ni...huuhhh~

    ReplyDelete
  24. ewwwwwwwwwww tak nak tengok ! sakit ! :(

    ReplyDelete
  25. hamboih..! mata da cntik2 tuhan bagi nak wat pelik2..rosak mata tu bru nangis x berlagu nt..

    ReplyDelete
  26. addddooiii
    ni mang x de keje ni
    sume tempat nk di tatooo ni

    ReplyDelete
  27. memang gila tahap gaban pun, ish,

    ReplyDelete
  28. oh shi* geli kot tatu dalam mata.cacat kekal!

    ReplyDelete
  29. errgghh...sakitt!! gila bangat orang tu..haha

    ReplyDelete