Pasu pink pasu putih bunga kektus | Siti Kektus

Cerita MizzTina

Friday 26 July 2013

Pasu pink pasu putih bunga kektus

assalamualaikum. ;)


pasu pink pasu putih bunga kektus.
hikhik ;)


hari tu masa jalan-jalan kat pasaraya one stop ternampak pasu pink putih ni. sebenarnya dah lama gila tau aku mencari pasu kaler-kaler macam ni. akhirnya, pencarian yang entah berapa lamanya berakhir. eksaited gila kau tau. tak tergambar rasanya. haha




banyak lagi warna yang ada, merah, oren dan hitam *kalau tak silap. lepas dah belek-belek sana sini, akhirnya aku ambil warna pink putih. mula-mula tuu cuma beli empat pasu je, dua pink dua putih. bila dah isi pokok kektus dalam pasu tuu, ehh nampak menariklah pulak. apa lagi, minggu depannya singgah lagi one stop, terus rembat lagi empat pasu : dua pink dua putih jugak.



bunga kektus punya kecil, tapi pasu punya besar. hehee

 
tapi pasu ni tak ada lubang bawahnya macam pasu-pasu biasa. aku syak ini sebenarnya pasu untuk bunga plastik lah. tapi, peduli hape aku. kite buat dia kan dengan gigihnya aku bodek-bodek sikit adik bongsu aku suruh tebukkan lubang guna gerudi elektrik tuu. nasib baik mood dia baik. kihkih


# yayy ! ada pasu raya. hihii


thanks for reading. ^^

8 comments:

  1. cantik dan comel pasu raya awak dik hehehe..akak double loikeee!

    ReplyDelete
  2. ehhh same. kite ada beli jugak pasu ni kat one stop. kite beli pink, hijau, putih ngn coklat. lagi la main belasah je wt hiasan dalam kat ruamg tamu tak letak ape2 pokok ke hape. haha. sbb dia je pun dah nmpk kiut. kan kan?

    ReplyDelete
  3. haah...nampak menarik sbb combination colour tu :) xpa, nanti kektus dh besar, padan la dgn pasu tu :)

    ReplyDelete
  4. warna pink putih.. wahhh tetiba rsa jatuh hati kat pasu kaktus tu.. :3

    ReplyDelete
  5. wehhh aku dah lama teringin nak bela nak jugak mcm ni letak tepi tingkap pagi2 bangun rasa fresh air huuuuu

    ReplyDelete
  6. hahahaha. comelnya pasu..hahaha

    ReplyDelete
  7. ko mmg minat kaktus ke? ce tanam pokok lain jugak. mesti lagi lawa :D

    ReplyDelete
  8. cantik ,comel...tapi berduri..unik sgt

    ReplyDelete