Kad Raya dari Menteri Besar Johor | Siti Kektus

Cerita MizzTina

Friday, 16 August 2013

Kad Raya dari Menteri Besar Johor

assalamualaikum. ;)


Kad raya dari Menteri Besar Johor
Mohamed Khaled Nordin


tahun ni, inilah saja kad raya yang aku dapat. at least ada juga yang nak menghantarnya. tahun-tahun sudah meriahlah sikit dengan kad raya sebab aku pon rajin menghantar. tahun ni, hurrmm, susah nak dikaborkan. ke-malas-an tu terlalu tebal sampai tak dapat nak digambarkan. hehee





aku tak tahulah siapa je yang dapat kad raya dari Menteri Besar Johor ni. kawan-kawan se-universiti yang tinggal di Johor Darul Takzim ni ada jugak dapat. tapi, bagi aku kad raya ni lagi bermakna jika disertakan dengan duit raya. tak dapat duit yang warna purple tu, dapat duit yang warna merah atau hijau pon dah cukup dah. hahaa *dasar mata duitan $_$. 


thanks for reading. ^^

11 comments:

  1. Singgah dan follow blog Siti Kektus...

    ReplyDelete
  2. Kan..haha..tndatgn tu pun p.a sultan tlg tepekkot

    ReplyDelete
  3. hahha..amboi demand nak note ungu bagai..kih2

    ReplyDelete
  4. org besar tu...kad raya je ke..tak ada selit2 duit raya ke?...heheh

    ReplyDelete
  5. hamboi2 untungla kami rakyat jelata perak nan hadooo hehe

    ReplyDelete
  6. mak aih.. dapat kad raya daripada orang besar tu.hehehe. selamat hari raya tau, maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
  7. wah besar nilai nya kad tu :)

    ReplyDelete
  8. untunglaaa..akak sekeping kad raya pun xdpt..

    ReplyDelete
  9. selamat hari raya...untung nya :)

    ReplyDelete