sofa eksklusif siti kektus~ | Siti Kektus

Cerita MizzTina

Friday, 23 September 2011

sofa eksklusif siti kektus~

assalamualaikum. ;)


credit : bukan belog kamu 


korang ada? nan hadoo na. haha


kalau tak ada aral melintang, raya tahun depan dah ada lah sofa eksklusif ni kat rumah. ha, alang2 dah nak ada sofa baru kan, jemputlah datang beraya ke rumah tahun depan ye.


nanti aku hantarlah kad raya siap dengan peta p rumah aku sekali. alaa, bukan jauh na pon, kat johor ni je. nanti, boleh lah dapat duit raya pakej dengan duri kektus sekali. bukan senang nak dapat tau.


tapi, jangan lupa, nak datang beraya rumah siti kektus ni kena pakai seluar kecik yang tebal sikit. kalau tak, balik rumah kang, baju tukar kaler lain pulak gara2 muntot tak cukup kebal nak duduk atas sofa baru aku tu. tapi, bagi yang kebal tu, pakai nipis2 pon tak pe. tak de hal punya lah kan? haha


dah. dah. wa berlalu pergi dulu ok. nak bergotong royong bersihkan keliling rumah ni. ok, babai!


sekian.


p/s : ada sesiapa nak order sofa eksklusif tu jugak? pm aku nanti tau. haha ;p

29 comments:

  1. rajin.

    baguslah ank spa lah ni knkn..


    pinjm sofa bole ?

    ReplyDelete
  2. hahaha..mmg x de la nk order.bt buang duit je.xbole duduk,bole bt pameran je tgk bole,sentuh cant! ;))

    ReplyDelete
  3. x nak
    sakit dan x best duduk
    hahahhahha

    ReplyDelete
  4. gerr...siti..mau rabak bunt*** ai... huhu...tak rela..tak rela

    ReplyDelete
  5. wah,cantik..kan,kalau duduk,habis le,,,

    ReplyDelete
  6. huhu..sofa tu nak kena siram air tak hari2?

    ReplyDelete
  7. huhuhu comel dowh..ni kalo duduk tak cucuk ponggong ke? hik3 =P

    ReplyDelete
  8. haha dah letak pon gmba ni hehehe.. nak duduk kak kektusssssssss hehehhee

    ReplyDelete
  9. haha..tobat tak nak datang. sayang montot oo..:P

    ReplyDelete
  10. nak order 10 bijik ye..heeee

    ReplyDelete
  11. bhahaha.. cnfrm tak de spe yang dok kt ctu.. bhahaha...

    ReplyDelete
  12. oooo...kena pakai suar besi nie.

    ops aku dh klick iklan

    ReplyDelete
  13. Wuwuwu cemana nak duduk...ouch!

    ReplyDelete
  14. tak nak tak nak tak nak!!!!

    ReplyDelete
  15. gua still lagi duk aatas lantai lalala

    ReplyDelete
  16. nak bontot kena duri? nan hado!hahaahha

    ReplyDelete
  17. dr mana kau kebas sofa berduri ni wehh ? haha tak de keje ler tu.. :p

    ReplyDelete
  18. stylo mmg stylo tapi confirm bontot berdarah nnt ni...hehe...

    ReplyDelete
  19. sape nak duduk kt situ hahahaa tajam berlubang punggung bro ahmad nanti..kejam wkakakaa

    ReplyDelete
  20. waw..bocor seluar nanti hahah

    ReplyDelete
  21. aiyoo habes lah sakit2 dok kat sofa tu. :P

    ReplyDelete
  22. pehhhh.. sumpah tak mau duduk atas sofa tu.. hahahaha..

    ReplyDelete
  23. Maleh la... Tao de rm....hhgeee

    ReplyDelete
  24. eh seram kot nak duduk, hahaha duduk kt lantai je la, hehe

    ReplyDelete
  25. kalau di bagi free pun takmo...haha..

    ReplyDelete
  26. oh..ime kasih la cik siti. aku xde suar kecik tg tebal. mau takleh duduk sebulan luka luka duduk atas sofa ekslusif ko ni.

    ReplyDelete