ujian 10 saat. apakah ini? | Siti Kektus

Cerita MizzTina

Thursday, 20 October 2011

ujian 10 saat. apakah ini?

assalamualaikum. ;)


anak ayam anak kenari,
menjadi idaman si laki bini,
kalau anda bijak bestari,
ehem2, cubalah jawab soalan ini.

a. kulit
b. ular
c. ulat bulu 


kah! kah! kah!


apa jenis soalan lah. tak mencabar minda langsung. pessebok ni pon satu lah.  p tanya soalan sesimple kacang goreng ni. pejam mata pon aku boleh buat lah. korang tu, boleh ke tak menjawabnya? :p


tak pe. tak pe. tak de hal lah kalau ada orang yang tak boleh jawab. meh, cuba yang ini pulak. mana tau kot2 boleh jawab sambil tido ke kan. nah, aku dah siap copy paste kan tau dari pessebok.

a. hidung koala
b. pengganding
c. kuku

ahaa! selamat beruji minda lah ye. aku tak layan uji minda yang senang macam ni. ekekekeke ( berlagak ) kalau tak boleh jawab jugak, sila lah cuba, dan cuba, dan cuba lagi di pessebok okeh. selalu kat bahagian bawah page dan kat sidebar tu.


sekian.


p/s : sorry sangat. siang tadi sibuk ke sana, ke sini ( padahal p tengok al-hijab je pon ). =_=

23 comments:

  1. ular sawe ..gambar ke 2 x tau..

    ReplyDelete
  2. kalau teka dpt hadiah baru aku jawab.kehkehkeh

    ReplyDelete
  3. pening pale baca solana nie
    hehhehe

    ReplyDelete
  4. hahaha kompem akak dapat 110% markah kalau soalan camni huhu berlagak tak hengat..tak pe soalan senang sangat suka!

    jg bg soalan add math..menyampah kot huhu..

    ReplyDelete
  5. soalan senang sangat.. tak mau jawab (gi-la berlagak).. hahahahahahhahaa!!!~

    ReplyDelete
  6. soalan satu jawapan aku (A)
    soalan dua aku mals nak jawap la.. bagi can kat orang len lak.. hehe :)

    ReplyDelete
  7. hadui..
    mencabar betul soalan ni...
    berkerut2 dah mwnjawabnye...hahahahaha...

    ReplyDelete
  8. haha..mencabarrr giler..xdapat nk teka lol!

    ReplyDelete
  9. @azurin ramli

    tunggu ada orang sponsor lah kalau nak hadiah. ekekeke :p

    ReplyDelete
  10. @mizzkechique

    ni soklan KBKK lah kak. hehehe :p

    ReplyDelete
  11. @Anum

    nak panadol tak kak? kasi hilang pening tu. hehehe ;p

    ReplyDelete
  12. @PinKy MoMMa

    haha. kemain konfiden lagi ea kak.


    eh2. addmath lg seronok kak. hehe :p

    ReplyDelete
  13. @Bella Bell

    haha. nmpak jugak lah, gi-la berlagaknya. :p

    ReplyDelete
  14. @Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine

    eceh, ke mmg tak leh jawab soklan kedua tu. ekekke ;p

    ReplyDelete
  15. @zahidah seran

    hehehe. sangat mencabar kan kak. ;)

    ReplyDelete
  16. gmbar kedua tu hidung koala wehh !! betul tak betul tak ?

    ReplyDelete
  17. ular sawa dan idong panda
    kakaakaka
    comei je


    alhijab?
    kite pon tgk
    heheheheh

    ReplyDelete